وقتی که هادی ساعی خودمانی میشود. اصولا او آدم busy هست و یکی در میان با دو خط موبایلش صحبت میکند. فکر میکنم یکی برای سیاست است و دیگری برای ورزش!


 هادی ساعی | اسفند ۸۶ | یک جمع خودمانی!